Polityka Zwrotów i Reklamacji
1. Zwroty – odstąpienie od umowy
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy wysłać wiadomość e-mail na adres: info@nurugel.pl, informując nas o chęci zwrotu. Następnie, w ciągu kolejnych 14 dni, należy odesłać zwracany produkt na adres:
BOSSCO COSMETICS
ul. Krokusowa 12A
51-252 Wrocław
Do paczki należy dołączyć:
-
numer zamówienia (np. na wydruku, kartce lub opakowaniu),
-
dowód zakupu (paragon, faktura lub potwierdzenie zamówienia).
Koszty odesłania przesyłki pokrywa Klient. Zwrot środków nastąpi tym samym kanałem płatności, jakiego użyto przy zakupie, maksymalnie do 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki lub dowodu jej nadania (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej).
Ze względu na charakter produktów (żele i proszki NGel, akcesoria intymne, prześcieradła winylowe) nie przyjmujemy zwrotów towarów, które zostały:
-
rozpakowane,
-
użyte,
-
pozbawione oryginalnego opakowania.
Zwrot takich produktów jest możliwy wyłącznie wtedy, gdy posiadają one wady fabryczne.
2. Reklamacje
Jeżeli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Aby to zrobić, należy:
-
wysłać e-mail na adres: info@nurugel.pl,
-
opisać problem oraz, jeśli to możliwe, załączyć zdjęcia dokumentujące wadę,
-
podać numer zamówienia oraz dane kontaktowe.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia jej przyjęcia.
W przypadku uznania reklamacji możliwe są:
-
wymiana produktu na nowy,
-
zwrot części lub całości środków – w zależności od sytuacji.
Reklamacji nie podlegają produkty, które zostały uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania, przechowywania niezgodnego z instrukcją lub upłynięcia terminu ważności.